onsdag 10 februari 2016

Läst 2016

Förra årets lista blev aldrig helt uppdaterad men med tanke på hur lite jag läser just nu så borde jag ju i alla fall hinna med att uppdatera listan kan man tycka... Så här kommer alltså en lista över mina lästa böcker 2016. I år tänkte jag även sätta betyg betyg: 

1. Det är något som inte stämmer av Martina Haag
Jag brukar älska Martina Haags böcker men denna är liksom så märklig. Det är tydligt att den handlar om hennes skilsmässa samtidigt så har hon skrivit en fiktiv berättelse det är liksom svårt att hålla reda på var Martina slutar och karaktären tar vid. Jag gillar hennes tankar på vissa ställen men njä. (2/5)

2. After you av Jojo Moyes
Faktiskt bättre än första boken o serien tycker jag. Lite seg i början men den kom ikapp på slutet (3/5)


Inga kommentarer: