1. Det är något som inte stämmer av Martina Haag
Jag brukar älska Martina Haags böcker men denna är liksom så märklig. Det är tydligt att den handlar om hennes skilsmässa samtidigt så har hon skrivit en fiktiv berättelse det är liksom svårt att hålla reda på var Martina slutar och karaktären tar vid. Jag gillar hennes tankar på vissa ställen men njä. (2/5)
2. After you av Jojo Moyes
Faktiskt bättre än första boken o serien tycker jag. Lite seg i början men den kom ikapp på slutet (3/5)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar